Na temelju članka 7. Odluke o osnivanju Tehnološko-inovacijskog centra Virovitice („Službeni glasnik“ Virovitičko-podravske županije br. 5/18.), članka 13. Statuta Tehnološko-inovacijskog centra Virovitica, i članka 2. Odluke o davanju u zakup poslovnog prostora u Centru za istraživanje i razvoja u mljekarstvu u Virovitici KLASA: 372-02/22-01/02, URBROJ: 2189-03/03-22-1 od 16. ožujka 2022. godine Tehnološko-inovacijski centar Virovitica raspisuje
JAVNI NATJEČAJ
za davanje u zakup poslovnog prostora u Centru za istraživanje i razvoj u mljekarstvu u Virovitici
Članak 1.
Ovom se Odlukom utvrđuju uvjeti i postupak provođenja javnog natječaja za davanje u zakup poslovnog prostora Centra za istraživanje i razvoj u mljekarstvu u Virovitici (u daljnjem tekstu: Centar) koji se nalazi na lokaciji u Virovitici, Ote Horvata bb (Poduzetnička zona III), a u naravi predstavlja komercijalno proizvodni dio Centra (prizemlje) ukupne površine 1.085,84 m2 koju čine prostorije za:
– prijem i hlađenje mlijeka 61,12 m2
– preradu mlijeka 113,49 m2
– salamurenje sira 35,25 m2
– sušenje sira 35,25 m2
– zrenje sira 161,85 m2
– njegu sira 15,89 m2
– pakiranje proizvoda 37,37 m2
– hlađenje i skladištenje proizvoda 114,27 m2
– pripremu i evidenciju robe za otpremu i transport 14,49 m2
– proizvodnju svježeg sira 53,35 m2
– smještaj dvolinijskog centralnog sustava 44,18 m2
– automatsko pranje košara i kalupa 13,72 m2
– skladištenje čistih kalupa 12,60 m2
– smještaj centralne jedinice za proizvodnju pare 49,47 m2
– kompresorsku stanicu 9,96 m2
– smještaj agregata za proizvodnju ledene vode 17,53 m2
– spremište (skladište dezinfekcijskih i sredstava za čišćenje) 13,87 m2
– elektroormare 11,75 m2
– ulaz osoblja u objekt 9,05 m2
– komunikaciju 11,41 m2
– sanitarni čvor muški 14,74 m2
– sanitarni čvor ženski 21,99 m2
– ured tehnologa 4,32 m2
– fermentaciju vrhnja i jogurta 2,96 m2
– laboratorij 9,33 m2
– odmor radnika 11,38 m2
– prljavu i čistu odjeću 12,91 m2
– skladištenje ambalažnog materijala, soli i ostalog repromaterijala 49,81 m2
– prostor za otpremu proizvoda 75,66 m2
– ured skladištara 8,08 m2
– natkriveni prostor 9,07 m2
– nadstrešnica (natkrivena) 29,64 m2
Davanjem u zakup poslovnog prostora iz stavka 1. ovog članka daje se na korištenje i pripadajuća oprema prema opisu iz Tehnološkog projekta centra koja se ponuditeljima može dati na uvid.
Članak 2.
- Pravo podnošenja pisane ponude imaju fizičke osobe, fizičke osobe – obrtnici državljani Republike Hrvatske i državljani država članica Europske unije te pravne osobe registrirane u Republici Hrvatskoj i državama članicama Europske unije. Ukoliko je ponuditelj državljanin bilo koje države članice Europske unije, dužan je registrirati djelatnost u Republici Hrvatskoj u roku od mjesec dana od dana potpisivanja Ugovora o zakupu poslovnog prostora.
- Rok za dostavu pisanih ponuda je 10. studeni 2022. 2022. godine u 12,00 sati, 8 (osam) dana od dana izlaska Javnog natječaja.
- Ponude poslane poštom moraju stići prije isteka roka za podnošenje ponuda. Ponude predane neposredno nakon isteka roka za podnošenje ponuda ili poslane poštom, a zaprimljene nakon isteka roka za podnošenje ponuda smatrat će se zakašnjelim ponudama i neće se uzimati u razmatranje.
- Ponuda s dokazima o ispunjavanju uvjeta natječaja podnosi se u zatvorenoj kuverti s naznakom „NATJEČAJ ZA DAVANJE U ZAKUP POSLOVNOG PROSTORA CENTRA ZA ISTRAŽIVANJE I RAZVOJ U MLJEKARSTVU – NE OTVARATI“ preporučenom pošiljkom na adresu Tehnološko-inovacijski centar Virovitica, Matije Gupca 78, ili osobno u sjedištu Centru na istoj adresi. Na poleđini omotnice mora biti naznačeno ime, OIB, adresa i naziv obrta ponuditelja fizičke osobe, odnosno tvrtka i sjedište ponuditelja pravne osobe.
- Poslovni prostor daje se u zakup na neodređeno vrijeme
- Početni iznos mjesečne zakupnine za poslovni prostor utvrđuje se u iznosu od 19.080,00 kuna (slovima: devetnaesttisućaosamdesetkuna) odnosno 2.532,35EUR (slovima: dvijetisućepetstotridesetdvaeura i tridesetpetcenti) prema fiksnom tečaju konverzije 7.53450 EUR a naveden je u neto iznosu. Zakupniku se neće naplaćivati zakupnina za prvih 8 mjeseci zakupa prostora dok isti ne počne ostvarivati prihode od poslovanja. Nakon isteka 8 mjeseci, zakupnik ima obvezu iznose zakupnine za proteklih 8 mjeseci uplaćivati u mjesečnim anuitetima u roku od 3 godine od isteka prvih 8 mjeseci, a što će biti definirano Ugovorom o zakupu poslovnog prostora.
Odbit će se ponude:
- fizičkih i pravnih osoba koje su po bilo kojoj osnovi evidentirane kao dužnici zbog neispunjenih dospjelih obveza starijih od tri mjeseca ili čiji su dug fizičkih i pravnih osoba koje imaju dospjelu nepodmirenu obvezu prema državnom proračunu, i Virovitičko-podravskoj županiji, osim ako im je odobrena odgoda plaćanja navedenih obveza pod uvjetom da se pridržavaju rokova plaćanja
- pravnih osoba koje nisu solventne;
- fizičkih i pravnih osoba koje nisu registrirane za obavljanje oglašene djelatnosti, odnosno koje nisu registrirale djelatnost u roku iz članka 2. točke 1. ovog Natječaja te u drugim slučajevima neispunjavanja uvjeta javnog natječaja.
Članak 3.
Natjecatelj je dužan položiti jamčevinu u visini početnog iznosa zakupnine za poslovni prostor za koji se natječe, na žiro račun Tehnološko-inovacijskog centra IBAN: HR1423600001800010009, model i poziv na broj HR68 7323-80414897284-3508, otvoren kod Zagrebačke banke d.d.
Ponuda za sudjelovanje u javnom natječaju podnosi se na obrascu objavljenom na web stranici Tehnološko – inovacijskog centra Virovitica i mora sadržavati oznaku poslovnog prostora za koji se natječe te ponuđeni iznos mjesečne zakupnine za poslovni prostor, a koji iznos mora biti veći od oglašenog početnog iznosa
Uz ponudu
- fizičke osobe – obrtnici trebaju dostaviti:
– presliku osobne iskaznice/presliku izvatka iz obrtnog registra/presliku obrtnice/izvadak iz baze podataka obrtnog registra Ministarstva poduzetništva s interneta, ne starije od 3 mjeseca od objave javnog natječaja iz kojeg mora biti vidljivo da je ponuditelj registriran za obavljanje oglašene djelatnosti,
– Izjavu o ostvarenim potporama male vrijednosti u posljednje 3 fiskalne godine
– Izjavu o povezanim osobama
– Izjavu o ostvarenim potporama male vrijednosti u posljednje 3 fiskalne godine za povezane osobe
- pravne osobe trebaju dostaviti:
– presliku rješenja o upisu u odgovarajući registar (sudski registar, registar udruga i sl.)/ presliku izvatka iz odgovarajućeg registra/izvadak iz baze podataka registra s interneta, ne starije od 3 mjeseca od objave natječaja iz kojeg mora biti vidljivo da je ponuditelj registriran za obavljanje oglašene djelatnosti. Iznimno, ukoliko je ponuditelj državljanin bilo koje države članice Europske unije, dužan je registrirati djelatnost u Republici Hrvatskoj u roku od mjesec dana od dana potpisivanja Ugovora o zakupu poslovnog prostora te dostaviti presliku rješenja o upisu u odgovarajući registar.
– izjavu osnivača ili ovlaštene osobe natjecatelja ovjerenu kod javnog bilježnika da nisu osnivači ili ovlaštene osobe druge pravne osobe
– ukoliko su ovlaštene osobe ili osnivači pravne osobe natjecatelja ovlaštene osobe ili osnivači neke druge pravne osobe, potrebno je dostaviti potvrdu o nepostojanju dugovanja prema Županiji i za tu drugu pravnu osobu i to ne stariju od 30 dana od objave javnog natječaja
– Izjavu o ostvarenim potporama male vrijednosti u posljednje 3 fiskalne godine
– Izjavu o povezanim osobama
– Izjavu o ostvarenim potporama male vrijednosti u posljednje 3 fiskalne godine za povezane osobe
- e-mail adresu na koju će se vršiti dostava vezana za ovaj javni natječaj;
- kontakt broj telefona;
- izvornik ili ovjerenu presliku potvrde Ministarstva financija-Porezne uprave o stanju poreznog duga ponuditelja, ne stariju od 30 dana od dana objave natječaja;
- BON 2 ili SOL 2 – ne stariji od 3 mjeseca od dana objave natječaja kao dokaz o solventnosti;
- dokaz o izvršenoj uplati jamčevine;
- broj žiro računa i IBAN s naznakom poslovne banke kod koje je isti otvoren, za povrat jamčevine;
- za osobu koja se poziva na pravo prvenstva – izvornik ili ovjerenu presliku potvrde Ministarstva
- detaljan opis djelatnosti (specifikacija) koju će ponuditelj obavljati u poslovnom prostoru, koja treba biti u okviru oglašene djelatnosti. Ponuditelj mora biti registriran za djelatnost koju će obavljati u prostoru. Ukoliko je ponuditelj državljanin bilo koje države članice Europske unije, dužan je registrirati djelatnost u Republici Hrvatskoj u roku od mjesec dana od dana potpisivanja Ugovora o zakupu poslovnog prostora te dostaviti presliku rješenja o upisu u odgovarajući registar
Članak 4.
Ukoliko se dokazuje pravo prednosti za članove uže i šire obitelji smrtno stradalog hrvatskog branitelja iz Domovinskog rata i članovima uže i šire obitelji nestalog hrvatskog branitelja iz Domovinskog rata ili za djecu hrvatskih branitelja iz Domovinskog rata, dokaz o srodstvu (rodni list ili druga potvrda nadležnog tijela, u izvorniku ili preslici).
Ukoliko se dokazuje pravo prednosti za braniteljske socijalno-radne zadruge za obavljanje registrirane djelatnosti koje su evidentirane u evidenciji braniteljskih socijalno-radnih zadruga koju vodi nadležno ministarstvo ili koje su korisnice poticaja nadležnog ministarstva, potvrdu nadležnog ministarstva o statusu (u izvorniku ili preslici), ne stariju od 3 mjeseca na dan otvaranja ponuda.
Za osobu koja se poziva na pravo prvenstva na sklapanje ugovora o zakupu poslovnog prostora – članak 132. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji) ponuditelj daje i izjavu da ne traje zakup drugog poslovnog prostora, ovjerenu kod javnog bilježnika.
Članak 5.
Ponuditelj je podnošenjem ponude izričito suglasan da Centar može prikupljati, koristiti i dalje obrađivati dostavljene podatke u svrhu provedbe postupka javnog prikupljanja ponuda i zakupa poslovnog prostora, sukladno propisima o zaštiti osobnih podataka te iste objaviti primjenjujući Zakon o pravu na pristup informacijama.
Virovitičko-podravska županija zadržava pravo pozvati najpovoljnijeg ponuditelja, a koji je ponudi priložio presliku rješenja ili izvatka iz obrtnog registra, odnosno presliku rješenja ili izvatka iz sudskog registra, da u ostavljenom roku, a prije donošenja odluke o najpovoljnijoj ponudi, dostavi izvornik ili ovjerenu presliku rješenja ili izvatka iz obrtnog registra iz kojeg mora biti vidljivo da je ponuditelj registriran za djelatnost koju je naveo u ponudi, odnosno izvornik ili ovjerenu presliku rješenja ili izvatka iz sudskog registra iz kojeg mora biti vidljivo da je društvo registrirano za djelatnost koja je navedena u ponudi. Ponuda i priložena dokumentacija trajno se zadržavaju te se ne vraćaju ponuditelju.
Nakon javnog otvaranja ponuda, svi ponuditelji imaju pravo uvida u natječajnu dokumentaciju i podnesene ponude, po prethodnoj najavi.
Članak 6.
Ponude će se javno otvoriti u prostorijama Tehnološko – inovacijskog centra dana 14. studenog 2022. godine u 12,00 sati.
Pravo sudjelovati u otvaranju ponuda imaju ponuditelji ili njihovi ovlašteni zastupnici predočenjem punomoći u ovlaštenju za sudjelovanju u otvaranju ponuda.
Članak 7.
Najpovoljnijom ponudom smatrat će se ona ponuda koja uz ispunjenje uvjeta iz natječaja sadrži i najviši iznos zakupnine.
Ako dva ili više natjecatelja ponude za isti poslovni prostor isti iznos mjesečne zakupnine, a ispunjavaju uvjete javnog natječaja, ti će se natjecatelji pozvati da u roku od 24 sata ponude pisanim putem u zatvorenoj omotnici novi iznos mjesečne zakupnine.
Pravo prednosti na sklapanje ugovora o zakupu poslovnoga prostora imaju osobe određene Zakonom o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji ako se te osobe u svojoj prijavi na natječaj za navedeni prostor pozovu na to pravo, ako ispunjavaju uvjete iz natječaja, uvjete iz ovoga Zakona i prihvate najviši ponuđeni iznos zakupnine.
Ako je ponudu dostavila osoba koja se poziva na pravo prvenstva na sklapanje ugovora o zakupu poslovnog prostora za obrtničku ili samostalnu profesionalnu djelatnost, koje imaju osobe iz Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji („Narodne novine“ broj 121/17), a koja ispunjava uvjete iz natječaja, uputit će joj se poziv da se u roku od 5 (pet) dana od poziva izjasni o prihvaćanju najviše ponuđenog iznosa zakupnine za poslovni prostor za koji je podnijela ponudu. Poziv će joj se uputiti poštom ili elektroničkom poštom na adresu dostavljenu u ponudi, a ako se osoba u ostavljenom roku ne izjasni o prihvaćanju najviše ponuđenog iznosa zakupnine, smatrat će se da isti ne prihvaća.
Članak 8.
Međusobna prava i obveze između zakupodavca i zakupca uredit će se posebnim ugovorom o zakupu.
Ugovor o zakupu ne može sklopiti s fizičkom ili pravnom osobom koja ima dospjelu nepodmirenu obvezu prema državnom proračunu i jedinicama lokalne i područne (regionalne) samouprave, osim ako je sukladno posebnim propisima odobrena odgoda plaćanja navedenih obveza, pod uvjetom da se fizička ili pravna osoba pridržava rokova plaćanja.
Ugovor o zakupu poslovnoga prostora mora biti sastavljen u pisanom obliku i ovjeren kod javnog bilježnika.
Ugovor o zakupu sklopljen protivno odredbi stavka 2. i 3. ovoga članka ništetan je.
Ugovorom o zakupu poslovnoga prostora obvezuje se zakupodavac predati zakupniku određeni poslovni prostor na korištenje, a zakupnik se obvezuje platiti mu za to ugovorenu zakupninu.
Ugovorom o zakupu bit će reguliran otkaz ugovora o zakupu na način da zakupodavac može otkazati ugovor o zakupu, između ostaloga, ako:
– obzirom da se zakupniku se neće naplaćivati zakupnina za prvih 8 mjeseci zakupa prostora dok isti ne počne ostvarivati prihode od poslovanja, isti je dužan nakon isteka 8 mjeseci, iznose zakupnine za proteklih 8 mjeseci uplaćivati u mjesečnim anuitetima u roku od 3 godine od isteka prvih 8 mjeseci. Ukoliko se navedeni rokovi ne budu poštovali zakupodavac može otkazati ugovor o zakupu
– zakupnik u roku od 8 (osam) mjeseci od potpisivanja ugovora o zakupu ne stavi poslovni prostor u funkciju za ugovorenu djelatnost, izuzev ako zakupnik dokaže da je uslijed administrativnog rješavanja odobrenja poslovanja objekta od strane Ministarstva poljoprivrede, uprave za veterinarstvo koji dodjeljuju kontrolni odobreni broj bio primoran poslovanje prolongirati i na duži period
– zakupnik krši odredbe ugovora o zakupu glede osiguranja predmeta zakupa.
Ugovorom o zakupu ugovorit će se obveza zakupnika da je za cijelo vrijeme trajanja zakupa obvezan ugovoriti s osiguravateljem policu osiguranja kojom će osigurati predmet zakupa od požara i drugih uobičajenih rizika, koja polica mora biti vinkulirana u korist zakupodavca te ugovoriti i policu osiguranja u korist zakupodavca kojom će biti pokrivena izvan ugovorna odgovornost za štetu koju bi u okviru obavljanja djelatnosti u predmetu zakupa zakupnik prouzročio trećim osobama, uključujući i zaposlenicima. Osiguranjem će biti pokrivena sva imovinska i neimovinska šteta koja nastane smrću, tjelesnom povredom ili oštećenjem zdravlja trećih osoba ili oštećenjem njihovih stvari.
Ugovorom o zakupu zakupnik će se obvezati najkasnije u roku od 60 (slovima: šezdeset) dana od sklapanja ugovora o zakupu dostaviti zakupodavcu dokaz o sklopljenom ugovoru s osiguravateljem.
Članak 9.
Potpisom ugovora o zakupu poslovnog prostora i primopredajnog zapisnika, zakupnik potvrđuje da je poslovni prostor primio u viđenom stanju i suglasan je da će prostor urediti (ako je to potrebno) o vlastitom trošku kako bi u njemu mogao obavljati ugovorenu djelatnost.
Zakupnik ne smije bez izričite pisane suglasnosti zakupodavca činiti preinake poslovnog prostora kojima se mijenja konstrukcija, raspored, površina, namjena ili vanjski izgled poslovnog prostora. Neovisno od pristanka zakupodavca, zakupnik se odriče prava potraživati naknadu od zakupodavca za uložena sredstva u poslovni prostor s bilo koje osnove (naknade štete, stjecanja bez osnove, smanjenja zakupnine i drugo).
Ako zakupnik bez suglasnosti zakupodavca, odnosno unatoč njegovu protivljenju, izvrši preinake ili nastavi s izvođenjem radova, zakupodavac ima pravo raskinuti ugovor o zakupu. Zakupnik preuzima obvezu naknade eventualne štete uzrokovane zakupodavcu
ili trećim osobama uslijed obavljanja popravaka, preinaka ili izvođenja radova.
Članak 10.
Zakupniku nije dopušteno poslovni prostor dati u podzakup. Ako poslovni prostor bude dan u podzakup ili ako zakupnik sklopi pravni posao s trećom osobom kojim se utječe na korištenje poslovnog prostora, ugovor o zakupu raskida se po sili zakona. Ako zakupnik postupi suprotno odredbama o zabrani podzakupa, obvezuje se platiti ugovornu kaznu u iznosu koji odgovara visini 6 (šest) mjesečnih zakupnina.
Članak 11.
Osim zakupnine, zakupnik je dužan plaćati troškove tekućeg održavanja poslovnog prostora (redovno održavanje, manji popravci instalirane opreme, uređaja i unutarnjih instalacija, čišćenje poslovnog prostora, soboslikarski radovi, popravci svih oštećenja koja su prouzročena krivnjom zakupnika), kao i drugi troškovi manjih preinaka kojima se ne mijenja konstrukcija, raspored, namjena ili vanjski izgled poslovnog prostora, te sve tekuće troškove održavanja zakupljenog poslovnog prostora i troškove koji proizlaze iz korištenja, održavanja i uređenja prostora (struja, voda, telefon, grijanje, spomenička renta, komunalna naknada, naknada za uređenje voda i drugo).
Članak 12.
U roku od 15 dana od dana otvaranja ponuda izvršit će se odabir najpovoljnije ponude o čemu će svi ponuditelji biti pismeno obaviješteni.
Natjecateljima koji su položili jamčevinu a čije ponude nisu prihvaćene, vratit će se u roku od 30 dana od dana donošenja Odluke o izboru najpovoljnije ponude. Položena jamčevina natjecatelja čija je ponuda prihvaćena zadržava se i uračunava u zakupninu.
Izabrani ponuditelj obvezan je nakon primitka odluke o dodjeli poslovnog prostora a prije sklapanja ugovora o zakupu uplatiti razliku iznosa uplaćene jamčevine do visine triju ponuđenih zakupnina.
Članak 13.
Najpovoljnijem ponuditelju koji izrijekom odustane od ponude, odnosno od sklapanja ugovora o zakupu poslovnog prostora, te ako nakon zaprimanja obavijesti o prihvaćanju ponude ne postupi zaključenju ugovor o zakupu u roku određenom obaviješću o prihvatu ponude, neće se vratiti uplaćena jamčevina.
U slučaju iz stavka 1. Ovog članka, sklapanje ugovora ponudit će se prvom sljedećem ponuditelju koji je ponudio najvišu ponudu, pod uvjetima iz njegove ponude, uz rok od 5 (pet) dana od poziva za očitovanje.
Prvom sljedećem ponuditelju poziv će se uputiti poštom ili elektroničkom poštom na adresu dostavljenu u ponudi, a ako se isti u ostavljenom roku ne izjasni o prihvaćanju ponude za sklapanje ugovora o zakupu, smatrat će se da istu ne prihvaća te mu se uplaćena jamčevina ne vraća.
Na ponuđeni iznos mjesečne zakupnine obračunava se PDV temeljem Zakona o porezu na dodanu vrijednost.
Najpovoljniji natjecatelj, prilikom sklapanja ugovora o zakupu, dužan je zakupodavcu položiti bjanko zadužnicu kao sredstvo osiguranja plaćanja u iznosu jednogodišnje zakupnine.
Članak 14.
Poslovni prostori daju se u zakup u viđenom stanju. Sva uređenja poslovnog prostora izvode se isključivo na temelju idejnog projekta i troškovnika izrađenog po ovlaštenom građevinskom inženjeru/arhitektu koji je prije izvođenja radova odobrio zakupodavac u pisanom obliku. Zakupnik je dužan o svom trošku ishoditi svu eventualnu potrebnu dokumentaciju od nadležnih državnih tijela radi provođenja potrebnih radova, privođenja poslovnog prostora namjeni te obavljanja djelatnosti. Zakupnik nema pravo na povrat izvršenih ulaganja ili bilo kakve naknade s tog osnova.
Članak 15.
Centar zadržava pravo da bez posebnog obrazloženja ne prihvati niti jednu ponudu, u kom slučaju može bez obrazloženja odlukom poništiti cijeli natječaj
Članak 16.
POSEBNI UVJETI NATJEČAJA:
- Poslovni prostor koji se daje u zakup može se koristiti za obavljanje djelatnosti proizvodnje mlijeka i mliječnih prerađevina sa podrijetlom i utvrđenom kvalitetom mlijeka i mliječnih proizvoda proizvedenih na farmama proizvođača sa područja Virovitičko-podravske županije, a ukoliko ti kapaciteti ne budu dovoljni koristit će se mlijeko sa drugih farmi u Republici Hrvatskoj i zemljama EU.
- Ponuditelj je u svojoj ponudi dužan navesti djelatnost (ili više djelatnosti) koju će obavljati u poslovnom prostoru, a koja mora biti dopuštena sukladno propisima te ponuditelj mora biti registriran za obavljanje iste u odgovarajućim registrima.
- Zakupodavac nije odgovoran za ishođenje uvjerenja o minimalnim tehničkim uvjetima za predložene djelatnosti, ni za druga uvjerenja ili dozvole.
- Zakupodavac se obvezuje da će svu potrebnu dokumentaciju za ishođenje navedenog u stavku 3. članku 16. dostaviti i predati zakupcu
- Ponuditelj je dužan prije podnošenja ponude utvrditi koja se djelatnost može obavljati u poslovnom prostoru za koji ima namjeru podnijeti ponudu.
- Zakupac se obvezuje da će u vremenu trajanja zakupa u proizvodno tehnološkom procesu proizvodnje i prerade primarno koristiti mlijeko s hrvatskih farmi, proizvođača sa područja Virovitičko-podravske županije, a ukoliko to neće biti moguće i mlijeko ostalih proizvođača na području Republike Hrvatske, te ostalih proizvođača s područja EU
- Kao dokaz ispunjavanja uvjeta iz prethodnog stavka zakupnik prilaže pismo namjere proizvođača iz kojeg je vidljiva namjera proizvodnje mlijeka za potrebe zakupodavca sa naznakom količinske vrijednosti proizvedene i predane sirovine.
- Zakupac se obvezuje da će u vremenu trajanja zakupa za potrebe zakupodavca ili osoba koje on odredi osigurati:
* | provođenje istraživačkih projekata razvojnog ili proizvodnog karaktera u mljekarskom sektoru namijenjenih mikro, malim i srednjim poduzetnicima |
* | unapređenje kompetencija mikro, malih i srednjih poduzetnika mljekarskog sektora |
* | razvoj i jačanje intelektualnog vlasništva u svrhu razvoja inovacija i inovativnih proizvoda za mikro, male i srednje poduzetnike unutar mljekarskog sektora u svrhu komercijalizacije |
* | razvoj inovativnih proizvoda od mlijeka za mikro, male i srednje poduzetnike mljekarskog sektora u svrhu komercijalizacije |
* | pružanje tehničke i savjetodavne potpore u programima međunarodne i regionalne suradnje |
* | jačanje tehnološkog razvoja i prijenosa znanja |
* | razvoj industrijskog i produkt dizajna, inženjeringa i projektnog menadžmenta |
* | razmjena informacija u svrhu razvoja mljekarskog sektora |
* | promocija mljekarskog sektora regije |
* | izgrađivanje institucionalnih kapaciteta mikro, malih i srednjih poduzetnika u mljekarskom sektoru |
* | pružanje tehničke pomoći mikro, malih i srednjih poduzetnika u izradi projektnih prijedloga za financiranje kroz nacionalne i EU fondove, ispitivanje tržišta i javnog mnijenja |
* | provođenje specijalističkih edukativnih programa (seminara, tečaja, konferencija) u svrhu razvoja mljekarskog sektora |
* | informiranje i pružanje konzalting usluga |
* | suradnja s organizacijama u obrazovanju i znanstvenim organizacijama |
Članak 17.
Sve dodatne informacije u svezi ovog Natječaja mogu se dobiti na kontakt:
tel: +385 33/733-179 • Mob: 099/324-3743; e-mail: ivana.nemet@ticvt.hr
Uvid u poslovni prostor koji se daje u zakup može se izvršiti uz prethodnu najavu na kontakt iz prethodnog stavka.
KLASA: _372-02/22-01/06_______________
URBROJ: 2189-03/03-22-1________________
Virovitica, 24.10.2022._______________
TEHNOLOŠKO – INOVACIJSKI CENTAR VIROVITICA
O b a v i j e s t
Upravno vijeće Tehnološko-inovacijskog centra Virovitica na 15.sjednici održanoj 27.10.2022. raspisalo je Javni natječaj za davanje u zakup poslovnog prostora Centra za istraživanje i razvoj u mljekarstvu na lokaciji u Virovitici, Ote Horvata b.b. (Poduzetnička zona III).
Cjeloviti tekst Javnog natječaja može se pronaći na internetskoj stranici Tehnološko-inovacijskog centra Virovitica www.ticvt.hr
Upravno vijeće
Predsjednik
Bojan Mijok, mag.oec.,v.r